Subject: RE: Tähelepanu juhtimine
From: "Info" <[email-masked]>
To: "info.aki"
Date: Fri, 31 May 2024 15:55:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Täname tähelepanu juhtimast ning tegeleme probleemi lahendamisega.

Lugupidamisega

Aldar Eesti OÜ

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: reede, 31. mai 2024 14:37
To: Info <[email-masked]>
Subject: Tähelepanu juhtimine

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument.

Pealkiri: Tähelepanu juhtimine

Registreerimise kuupäev: 31.05.2024

Registreerimise number: 2.2-10/24/1463-3

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile 
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja 
<https://installer.id.ee/?lang=est> ID-tarkvara. Kuidas dokumente 
krüpteerida, vaata  <https://www.aki.ee/meist/vota-uhendust/saada-kiri> 
siit.

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-data-protection-inspectorate/> 
LinkedInist või kuula 
<https://open.spotify.com/show/3zUmUfZZchralr4845AUFJ?si=a94a8df1e9264c92&nd=1&dlsi=d71b67c3014b4ca6> 
Andmehäälingust